Kafedradagi o‘qituvchilar
№ |
FISh (to‘liq va to‘g‘ri yozilishi kerak) |
Ilmiy unvoni, lavozimi |
1 |
Aripova Nasiba Atxamovna |
Dotsent |
2 |
Xalmamatova Lola Amankulovna |
Dotsent |
3 |
Alimova Nigora Sunnatullaevn |
Dotsent |
4 |
Turdibekova Risolat Shermatovna |
Assistent |
5 |
Abduxalikov Sardor Safarovich |
Katta o‘qituvchi |
6 |
Xidirov Dilmirod Qurbonalievich |
Katta o‘qituvchi |
7 |
Davrambekov Baxodir Djurabaevich |
Assistent |
8 |
Atadjanova Sayyora Yegamovna |
Katta o‘qituvchi |
9 |
Dalakyan Janna Seyranovna |
Katta o‘qituvchi |
10 |
Azimova Charos Azamatovna |
Katta o‘qituvchi |
11 |
G‘ulomov Obid Gayratovich |
Assistent |
12 |
Mirzaeva Feruza Tilyavevna |
Dotsent |
13 |
Ibragimov Baxrom Ismoilovich |
Katta o‘qituvchi |
14 |
Salaev Fazliddin Shamsiddin o‘g‘li |
Assistent |
15 |
Jo‘raev Sherzod Qudratovich |
Assistent |
16 |
Yarkulov G‘ayrat Ibragimovich |
Assistent |
17 |
Fattoeva Orzigul Normamadovna |
Assistent |
18 |
Qurbonnazarov Azizbek Shokirovich |
Assistent |
19 |
Eshonov Mirvoxid Axmadjonivich |
Assistent |
20 |
Yuldasheva Gulnoza Shukurovna |
Assistent |
21 |
Mamasoliyev Saidmurod Tirkashevich |
Assistent |
22 |
Qurbonova Nigora Baxtiyorovna |
Dotsent |
23 |
Obidova Muxtaram Mirjalol qizi |
Assistent |
24 |
Xalilova
Shaxnoza Turgunovna |
Professor |
25 |
Abduraxmonov Xasan Ibroximovich |
Dotsent |
26 |
Berdialiev Nizomiddin Sheralievich |
Dotsent |
27 |
Xudayorov Axmadjon Xaydarovich |
Katta o‘qituvchi(PhD) |
28 |
Raxmonov Baxodir Mirzaevich |
Katta o‘qituvchi(PhD) |
29 |
Allayorov Otabek Yerkinovich |
Katta o‘qituvchi(PhD) |
30 |
Abduraxmonov Umidjon Usmonovich |
Katta o‘qituvchi |
31 |
Ergashev Kamoliddin Yerkin o‘g‘li |
Assistent |
32 |
Niyozova Laylo Abdukadirovna |
Assistent |
33 |
Doniyorova Gulbahor Bobir qizi |
Assistent |
34 |
Aminova Gulnoza Xakimovna |
Assistent |
35 |
Sultanov Sirojbek Xabibullaevich |
Dotsent |
36 |
Emuratov Jamshid Shodiyorovich |
Katta o‘qituvchi(PhD) |
37 |
Ilmuradova Feruza Shokirovna |
Assistent |
38 |
Raximova
Mashxura Inamjanovna |
Katta o‘qituvchi |
39 |
Mahmudov Lazizjon Yusupovich |
Assistent |
40 |
Mamayusupov Umid Qurbonovich |
Katta o‘qituvchi |
41 |
Xolmo’minov Jafar Muhammadiyevich |
Dotsent |
42 |
Xalilov Alisher Abdumannonovich |
Katta o‘qituvchi |
Kafedra faoliyati
O‘zbek tili va adabiyoti
kafedrasi haqida ma’lumot
“O‘zbek tili va adabiyoti” kafedrasida o‘qitiladigan fanlar:
O‘zbek tili va adabiyoti
Falsafa
O‘zbekistonning eng yangi tarixi
Dinshunoslik
Akademik yozuv
Jismoniy tarbiya va sport
Jismoniy madaniyat va sport
Pedagogika tarixi
Pedagogik mahorat
Boshqaruv psixologiyasi
Kreativ fikrlash
Kasbiy psixologiya
Oliy maktab pedagogikasi
Ijtimoiy psixologiya
Pedagogik kompetentlik
Uzluksiz ta’lim pedagogikasi
Psixologiya
Ijtimoiy pedagogika
Pedagogika
Nutq madaniyati
Ta’limda raqamli texnologiyalar
Ta’lim jarayonlarini loyihalashtirish va baholash
nazariyalari va metodlari
Zamonaviy ta’lim konsepsiyalari
Innovatsion ta’lim texnologiyalari va pedagogik
kompitentlik
Professional ta'limda o'quv jarayoni va hujjatchilik
asoslari
Pedagogik kvalimetriya
Kasbiy pedagogika
Kasbiy ta'lim metodikasi
Pedagogik konfliktologiya
Maxsus fanlarni o'qitish metodikasi
Psixologiya va pedagogik mahorat
MAGISTRATURA YO‘NALISh NOMI:
70112401–Professional ta’lim nazariyasi va metodikasi
(qurilish muhandisligi) magistratura mutaxassisligi bo‘yicha magistrlar tayyorlash kunduzgi ta’lim
shaklida amalga oshiriladi. O‘qish kredit – modul tizimi asosida tashkil qilinadi. Magistratura
dasturining me’yoriy muddati 2 yil.
70112401–Professional ta’lim nazariyasi va metodikasi
(qurilish muhandisligi) ta’lim mutaxassisligi bo‘yicha magistrlarning kasbiy kompetensiyalariga
qo‘yiladigan talablar:
Umumiy kompetensiyalar:
–
ilmiy dunyoqarashga doir bilimlar tizimini
egallagan bo‘lishi, umummetodologik fanlar asosini, davlat siyosatining dolzarb
masalalarini bilishi; ijtimoiy muammolar va jarayonlarni mustaqil tahlil qilish
qobiliyatiga ega bo‘lishi;
–
ijtimoiy muammolar va jarayonlarni mustaqil
tahlil qilish;
–
milliy ma’naviy va umuminsoniy qadriyatlar
bo‘yicha o‘z nuqtai nazarini og‘zaki va yozma bayon etishi, milliy g‘oyaning nazariy
asoslarni anglagan holda “Ozod va obod vatan, erkin va farovon hayot qurish” bosh
g‘oyasining mohiyatini hamda uning asosiy g‘oyalar bilan mutanosibligi va farqini
bilish;
–
tabiat va jamiyatda yuz berayotgan jarayon
va hodisalar haqida yaxlit tasavvurga ega bo‘lishi, insonning ma’naviy qiyofasi
haqida bilimlarga ega bo‘lishi, ulardan hayotda va kasbiy faoliyatida hamda zamonaviy
ilmiy tadqiqotlarda foydalana olish;
–
shaxsning inson, jamiyat, atrof muhitga
bo‘lgan munosabatini tartibga soluvchi huquqiy va axloqiy me’yorlarni kasbiy faoliyatida
qo‘llay olish;
–
yangi bilimlarni mustaqil o‘zlashtira olishi,
takomillashtirishi va o‘z mehnatini ilmiy asosda tashkil qila bilish;
–
o‘zining individual bilimlariga tayangani
holda ijtimoiy va shaxsiy ahamiyatga ega bo‘lgan muammolarni tushunishi va ularni
tahlil qilish;
–
o‘z faoliyatida me’yoriy huquqiy hujjatlardan
foydalana bilish;
–
fikrlash
madaniyati, muayyan tafakkur uslubiga, og‘zaki va yozma nutqini aniq bayon qilish;
ilmiy faoliyati natijalarini his qilishga yo‘naltirilgan ijtimoiy mas’uliyat
shakllangan bo‘lishi;
–
kasbiy
faoliyatda o‘zlashtirgan fanlarning asosiy qonunlaridan foydalanishi, metodlarni
tasniflashi, metodologik tamoyillardan ilmiy faoliyatida foydalana olish;
–
xorijiy
tillardan birini ilmiy muloqot va kasbiy malaka almashish vositasi sifatida egallagan
bo‘lish;
–
o‘zining
kasbiy faoliyatida asosli mustaqil qarorlar qabul qila bilish;
–
axborot, bilim, ma’lumotni bir-biridan farqlash
malakasiga ega bo‘lishi, axborot texnologiyalaridan foydalana olish;
–
bugungi axborotlashgan jamiyat sharoitida
axborot texnologiyalarining mohiyati va ahamiyatini tushunish, axborot xuruji xavfi
va tahdidlarni anglash, axborot xavfsizligining asosiy talablariga rioya qilish;
–
internet tarmog‘idan axborotlarni olish,
saqlash, qayta ishlashning asosiy usullari va vositalariga ega bo‘lishi, axborotni
boshqarish vositasi sifatida kompyuter bilan ishlash;
–
pedagogik
faoliyatida axborot va pedagogik texnologiyalardan foydalanish;
–
ta’lim
sifati va samaradorligini oshirishga innovatsion yondashish;
–
ilmiy
faoliyati natijalari bo‘yicha davlat va xorijda e’lon qilingan loyihalarda ishtirok
etish uchun loyiha tayyorlash;
–
patent
olish uchun ish me’yoriy hujjatlar tayyorlay olish;
–
davlat,
nodavlat va notijorat tashkilotlari tomonidan e’lon qilingan loyihalarda ishtirok
etish uchun loyiha tayyorlash malakalariga ega bo‘lishi.
Kasbiy kompetensiyalar:
- ilmiy, amaliy tadqiqotlar olib borish, tajriba natijalarini qayta ishlash
va ular asosida ilmiy asoslangan xulosalar chiqarish, ilmiy maqolalar tayyorlash
va tahrir qilish, ilmiy seminar, konferensiya va simpoziumlarni tashkil etish, o‘tkazish,
ilmiy loyihalarni ishlab chiqish ko‘nikmalariga ega bo‘lishi;
- pedagogik faoliyatida axborot va pedagogik texnologiyalardan foydalanishni
bilishi;
- ta’lim sifati va samaradorligini oshirishga innovatsion yondashishni bilishi;
- ilmiy faoliyati natijalari bo‘yicha davlat va xorijda e’lon qilingan loyihalarda
ishtirok etish uchun loyiha tayyorlash ko‘nikmalariga ega bo‘lishi;
- davlat, nodavlat va notijorat tashkilotlari tomonidan e’lon qilingan loyihalarda
ishtirok etish uchun loyiha tayyorlash malakalariga ega bo‘lishi;
- ishlab chiqarishni tashkil etish va boshqarish ko‘nikmalariga ega bo‘lishi;
- o‘zining individual bilimlariga tayangani holda ijtimoiy va shaxsiy ahamiyatga
ega bo‘lgan muammolarni tushunishi va ularni tahlil qilishi;
-
muayyan mutaxassislik bo‘yicha nazariy va
amaliy bilimlarni, uquv va ko‘nikmalarni shakllantirishi;
-
magistratura mutaxassislik bo‘yicha bilimlar
bazasini yaratish, jamlash va ulardan foydalana olish ko‘nikmalarini rivojlantirishi;
- magistratura mutaxassisligi bo‘yicha ilmiy–tadqiqot ishlarini bajarish, kasb faoliyatining ko‘zlangan natijalariga erishishda jarayonlarni modellashtirish va tizimli yondashish borasidagi ilmiy bilimlar, amaliy uquv va ko‘nikmalarni ta’minlashi.