O’zbek tili va Adabiyoti Kafedrasi

Aripova Nasiba

  • Lavozimi: Kafedra mudiri
  • Telefon:
  • Email: aripovanasiba1976@gmail.com
  • Qabul vaqti: 14:00 & 16:00

Kafedradagi o‘qituvchilar


 FISh (to‘liq va to‘g‘ri yozilishi kerak)

Ilmiy unvoni, lavozimi

1

Aripova Nasiba Atxamovna

Dotsent

2

Xalmamatova Lola Amankulovna

Dotsent

3

Alimova Nigora Sunnatullaevn

Dotsent

4

Turdibekova Risolat Shermatovna

Assistent

5

Abduxalikov Sardor Safarovich

Katta o‘qituvchi

6

Xidirov Dilmirod Qurbonalievich

Katta o‘qituvchi

7

Davrambekov Baxodir Djurabaevich

Assistent

8

Atadjanova Sayyora Yegamovna

Katta o‘qituvchi

9

Dalakyan Janna Seyranovna

Katta o‘qituvchi

10

Azimova Charos Azamatovna

Katta o‘qituvchi

11

G‘ulomov Obid Gayratovich

Assistent

12

Mirzaeva Feruza Tilyavevna

Dotsent

13

Ibragimov Baxrom Ismoilovich

Katta o‘qituvchi

14

Salaev Fazliddin Shamsiddin o‘g‘li

Assistent

15

Jo‘raev Sherzod Qudratovich

Assistent

16

Yarkulov G‘ayrat Ibragimovich

Assistent

17

Fattoeva Orzigul Normamadovna

Assistent

18

Qurbonnazarov Azizbek Shokirovich

Assistent

19

Eshonov Mirvoxid Axmadjonivich

Assistent

20

Yuldasheva Gulnoza Shukurovna

Assistent

21

Mamasoliyev Saidmurod Tirkashevich

Assistent

22

Qurbonova Nigora Baxtiyorovna

Dotsent

23

Obidova Muxtaram Mirjalol qizi

Assistent

24

Xalilova Shaxnoza Turgunovna

Professor

25

Abduraxmonov Xasan Ibroximovich

Dotsent

26

Berdialiev Nizomiddin Sheralievich

Dotsent

27

Xudayorov Axmadjon Xaydarovich

Katta o‘qituvchi(PhD)

28

Raxmonov Baxodir Mirzaevich

Katta o‘qituvchi(PhD)

29

Allayorov Otabek Yerkinovich

Katta o‘qituvchi(PhD)

30

Abduraxmonov Umidjon Usmonovich

Katta o‘qituvchi

31

Ergashev Kamoliddin Yerkin o‘g‘li

Assistent

32

Niyozova Laylo Abdukadirovna

Assistent

33

Doniyorova Gulbahor Bobir qizi

Assistent

34

Aminova Gulnoza Xakimovna

Assistent

35

Sultanov Sirojbek Xabibullaevich

Dotsent

36

Emuratov Jamshid Shodiyorovich

Katta o‘qituvchi(PhD)

37

Ilmuradova Feruza Shokirovna

Assistent

38

Raximova Mashxura Inamjanovna

Katta o‘qituvchi

39

Mahmudov Lazizjon Yusupovich

Assistent

40

Mamayusupov Umid Qurbonovich

Katta o‘qituvchi

41

Xolmo’minov Jafar Muhammadiyevich

Dotsent

42

Xalilov Alisher Abdumannonovich

Katta o‘qituvchi


Kafedra faoliyati


             O‘zbek tili va adabiyoti kafedrasi haqida ma’lumot

 

 

“O‘zbek tili va adabiyoti” kafedrasida o‘qitiladigan fanlar:

O‘zbek tili va adabiyoti

Falsafa

O‘zbekistonning eng yangi tarixi

Dinshunoslik

Akademik yozuv

Jismoniy tarbiya va sport  

Jismoniy madaniyat va sport

Pedagogika tarixi

Pedagogik mahorat

Boshqaruv psixologiyasi

Kreativ fikrlash

Kasbiy psixologiya

Oliy maktab pedagogikasi

Ijtimoiy psixologiya

Pedagogik kompetentlik

Uzluksiz ta’lim pedagogikasi

Psixologiya

Ijtimoiy pedagogika

Pedagogika

Nutq madaniyati

Ta’limda raqamli texnologiyalar

Ta’lim jarayonlarini loyihalashtirish va baholash nazariyalari va metodlari

Zamonaviy ta’lim konsepsiyalari

Innovatsion ta’lim texnologiyalari va pedagogik kompitentlik

Professional ta'limda o'quv jarayoni va hujjatchilik asoslari       

Pedagogik kvalimetriya

Kasbiy pedagogika

Kasbiy ta'lim metodikasi

Pedagogik konfliktologiya

Maxsus fanlarni o'qitish metodikasi

Psixologiya va pedagogik mahorat

 

MAGISTRATURA YO‘NALISh NOMI:

 

70112401–Professional ta’lim nazariyasi va metodikasi (qurilish muhandisligi) magistratura mutaxassisligi bo‘yicha magistrlar tayyorlash kunduzgi ta’lim shaklida amalga oshiriladi. O‘qish kredit – modul  tizimi asosida tashkil qilinadi. Magistratura dasturining me’yoriy muddati 2 yil.

70112401–Professional ta’lim nazariyasi va metodikasi (qurilish muhandisligi) ta’lim mutaxassisligi bo‘yicha magistrlarning kasbiy kompetensiyalariga qo‘yiladigan talablar:

Umumiy kompetensiyalar:

     ilmiy dunyoqarashga doir bilimlar tizimini egallagan bo‘lishi, umummetodologik fanlar asosini, davlat siyosatining dolzarb masalalarini bilishi; ijtimoiy muammolar va jarayonlarni mustaqil tahlil qilish qobiliyatiga ega bo‘lishi;

     ijtimoiy muammolar va jarayonlarni mustaqil tahlil qilish;

     milliy ma’naviy va umuminsoniy qadriyatlar bo‘yicha o‘z nuqtai nazarini og‘zaki va yozma bayon etishi, milliy g‘oyaning nazariy asoslarni anglagan holda “Ozod va obod vatan, erkin va farovon hayot qurish” bosh g‘oyasining mohiyatini hamda uning asosiy g‘oyalar bilan mutanosibligi va farqini bilish;

     tabiat va jamiyatda yuz berayotgan jarayon va hodisalar haqida yaxlit tasavvurga ega bo‘lishi, insonning ma’naviy qiyofasi haqida bilimlarga ega bo‘lishi, ulardan hayotda va kasbiy faoliyatida hamda zamonaviy ilmiy tadqiqotlarda foydalana olish;

     shaxsning inson, jamiyat, atrof muhitga bo‘lgan munosabatini tartibga soluvchi huquqiy va axloqiy me’yorlarni kasbiy faoliyatida qo‘llay olish;

     yangi bilimlarni mustaqil o‘zlashtira olishi, takomillashtirishi va o‘z mehnatini ilmiy asosda tashkil qila bilish;

     o‘zining individual bilimlariga tayangani holda ijtimoiy va shaxsiy ahamiyatga ega bo‘lgan muammolarni tushunishi va ularni tahlil qilish;

     o‘z faoliyatida me’yoriy huquqiy hujjatlardan foydalana bilish;

     fikrlash madaniyati, muayyan tafakkur uslubiga, og‘zaki va yozma nutqini aniq bayon qilish;

    ilmiy faoliyati natijalarini his qilishga yo‘naltirilgan ijtimoiy mas’uliyat shakllangan bo‘lishi;

     kasbiy faoliyatda o‘zlashtirgan fanlarning asosiy qonunlaridan foydalanishi, metodlarni tasniflashi, metodologik tamoyillardan ilmiy faoliyatida foydalana olish;

     xorijiy tillardan birini ilmiy muloqot va kasbiy malaka almashish vositasi sifatida egallagan bo‘lish;

     o‘zining kasbiy faoliyatida asosli mustaqil qarorlar qabul qila bilish;

     axborot, bilim, ma’lumotni bir-biridan farqlash malakasiga ega bo‘lishi, axborot texnologiyalaridan foydalana olish;

     bugungi axborotlashgan jamiyat sharoitida axborot texnologiyalarining mohiyati va ahamiyatini tushunish, axborot xuruji xavfi va tahdidlarni anglash, axborot xavfsizligining asosiy talablariga rioya qilish;

     internet tarmog‘idan axborotlarni olish, saqlash, qayta ishlashning asosiy usullari va vositalariga ega bo‘lishi, axborotni boshqarish vositasi sifatida kompyuter bilan ishlash;

     pedagogik faoliyatida axborot va pedagogik texnologiyalardan foydalanish;

     ta’lim sifati va samaradorligini oshirishga innovatsion yondashish;

     ilmiy faoliyati natijalari bo‘yicha davlat va xorijda e’lon qilingan loyihalarda ishtirok etish uchun loyiha tayyorlash;

     patent olish uchun ish me’yoriy hujjatlar tayyorlay olish;

     davlat, nodavlat va notijorat tashkilotlari tomonidan e’lon qilingan loyihalarda ishtirok etish uchun loyiha tayyorlash malakalariga ega bo‘lishi.

Kasbiy kompetensiyalar:

-       ilmiy, amaliy tadqiqotlar olib borish, tajriba natijalarini qayta ishlash va ular asosida ilmiy asoslangan xulosalar chiqarish, ilmiy maqolalar tayyorlash va tahrir qilish, ilmiy seminar, konferensiya va simpoziumlarni tashkil etish, o‘tkazish, ilmiy loyihalarni ishlab chiqish ko‘nikmalariga ega bo‘lishi;

-       pedagogik faoliyatida axborot va pedagogik texnologiyalardan foydalanishni bilishi;

-       ta’lim sifati va samaradorligini oshirishga innovatsion yondashishni bilishi;

-       ilmiy faoliyati natijalari bo‘yicha davlat va xorijda e’lon qilingan loyihalarda ishtirok etish uchun loyiha tayyorlash ko‘nikmalariga ega bo‘lishi;

-       davlat, nodavlat va notijorat tashkilotlari tomonidan e’lon qilingan loyihalarda ishtirok etish uchun loyiha tayyorlash malakalariga ega bo‘lishi;

-       ishlab chiqarishni tashkil etish va boshqarish ko‘nikmalariga ega bo‘lishi;

-       o‘zining individual bilimlariga tayangani holda ijtimoiy va shaxsiy ahamiyatga ega bo‘lgan muammolarni tushunishi va ularni tahlil qilishi;

-       muayyan mutaxassislik bo‘yicha nazariy va amaliy bilimlarni, uquv va ko‘nikmalarni shakllantirishi;

-       magistratura mutaxassislik bo‘yicha bilimlar bazasini yaratish, jamlash va ulardan foydalana olish ko‘nikmalarini rivojlantirishi;

-       magistratura mutaxassisligi bo‘yicha ilmiy–tadqiqot ishlarini bajarish, kasb faoliyatining ko‘zlangan natijalariga erishishda jarayonlarni modellashtirish va tizimli yondashish borasidagi ilmiy bilimlar, amaliy uquv va ko‘nikmalarni ta’minlashi.